International Journal of Adolescence and Youth avaldas eile meie haridusuuendaja Kerli Kõivu ja Tartu Ülikooli haridusteaduste doktori Katrin Saksi teadusartikli “The role of self-directed learning while supporting NEET-youth: theoretical model based on systematic literature review.”
Kerli on töötanud noortega pikalt ning eriliselt on tema fookuses olnud noored, kes on koolist välja langenud või suures väljalangemise riskis. Teadusartikli avaldas ta oma doktoriõpingute raames Tartu Ülikoolis, kus ta otsib samuti vastuseid kuidas toetada muutusi noores ning toetada neid oskusi, mis hoiavad noored elukestvate õppijatena. Samuti seda kuidas käsitleda enesejuhitud õppimist NEET staatuses noorte lähtekohast.
Lisaks tegemistele ülikoolis veab Kerli Võrumaa Arenduskeskuses eest LÕIM projekti, mille tulemusena rakendatakse Võru maakonnas uusi valdkondade üleseid lahendusi õpilaste koolist väljalangemise riski varajaseks märkamiseks ning õpilaste toetamiseks.
Avaldatud teadusartikliga saad lähemalt tutvuda SIIN!