Tarbijakaitse infopäev Põlvas „Suunanäitaja: Garantii ja pretensiooni esitamise õigus”
Tarbijakaitseameti ja Eesti Kaubandus-Tööstuskoja poolt korraldatav infopäev toimub 14. mail 2013. a. Põlvas hotellis Pesa (Uus tn. 5).
Üritust juhib Hanna Turetski, Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja.
Programm:
9.00 – 9.30 Kogunemine
9.30 – 9.40 Tervitussõnad
Temaatika: Garantii vs. pretensiooni esitamise õigus
09.40 – 10.10 Kokkuvõte teostatud kontrollostudest Eesti kauplustes (Anne Reinkort, Tarbijakaitseamet)
10.10 – 10.25 Mis vahe on garantiil ja pretensiooni esitamise õigusel? (Anneli Nagel, Tarbijakaitseamet)
10.25 – 10.50 Küsimuste esitamise võimalus
10.50 – 11.05 Kohvipaus
Temaatika: Tööstuskaubad
11.05 – 12.05 Kaebuse esitamine – poolte õigused ja kohustused (sh teenus) (Anneli Nagel, Tarbijakaitseamet):
• kaebuse esitamine
• ostu tõendamine
• vea tõendamine
• esmakordne- ja korduv tootmisdefekt
12.05 – 12.30 Küsimuste esitamise võimalus
12.30 – 13.15 Lõuna
Temaatika: E-kaubandus ja ülepiirilised ostud
13.15 – 13.50 Ülepiirilised ostud (Kristina Vaksmaa, Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse juhataja):
• Tarbija õigused teistest Euroopa Liidu riikidest ostude sooritamisel
• Tarbija õigused teiste riikide e-poodidest ostmisel
• Piiriüleste ostudega seotud kaebuste lahendamine
13.50 – 14.00 Küsimuste esitamise võimalus
14.00 – 14.50 Poolte õigused ja kohustused e-poest ostes (Kadi Raudsepp, Tarbijakaitseamet):
• 14- päevane tagastamisõigus
• raha tagastamine
• postikulud
14.50 – 15.00 Küsimuste esitamise võimalus
Temaatika: Ebaausad kauplemisvõtted
15.00 – 16.00 Ebaausad kauplemisvõtted (Kadi Raudsepp, Tarbijakaitseamet).
16.00 – 16.10 Küsimuste esitamise võimalus
16.10 – 16.15 Päeva kokkuvõte
Osalemistasu on 18 eurot, hinnale lisandub käibemaks. Hinnas sisalduvad lõuna- ja kohvipausid.
Info ja registreerimine:
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja Tartu esindus
tartu@koda.ee
Tel 744 2196
Registreeruda saab ka http://www.koda.ee/?id=19837