Kagu- Eesti Kogemusklubi
Kui oled huvitatud oma äri kasvatamisest ja enda arendamisest ettevõtjana ning soovid saada uusi teadmisi ja kogemusi, siis tule ja osale Valga-, Võru- ja Põlvamaa ettevõtjate Kogemusklubis
Kogemusklubi pakub väikeettevõtjatele võimalust suhelda ettevõtjate, koolitajate ja praktikutega, saada uusi teadmisi, häid nõuandeid ning jagada vastastikuseid kogemusi. See on hea võimalus uute kontaktide saamiseks, laiendada ning arendada suhtevõrgustikku.
Klubiga on oodatud liituma Põlva-, Võru ja Valgamaa ettevõtted.
6 klubiüritust toimuvad veebruarist novembrini , sh õppereis. Osaleda võib kogu programmis või vabade kohtade olemasolul valitud kohtumisel. Grupis osalejate arv 36.
Avaüritus toimub 16. veebruaril kell 11-16 Tartus, SPARK Demo keskuses.
Osalemine on tasuta, programm ei kata transpordikulu klubi toimumise kohta (va õppereis)
Kogemusklubis osalemiseks anna endast teada enne 12.02.2017. Osalemise teatamine toimub siin: http://bit.ly/2jFVvg9
Kava:
- veebruar „Ärilahing“, Ettevõtlusküla Äritänav, SPARK majas, Narva mnt 3, Tartu,
- aprill „Tootearendus, kui eduka müügi alus“ Kalev Kaarna, Puidutöötlemise ja mööblitootmise kompetentskeskus TSENTER, Pärna tee 1, Väimela
- mai veebiturundus, Rainer Paenurk, Otepää, Ugandi resto
- 14 september „Finantsanalüüs – info allikas ja lihtne lugemisvara“ , Siiri Einaste, Majanduskoolituse OÜ
- oktoober, „Neuroturndus“, Tanel Mehine TÜ
- November, kokkuvõttev õppereis
Kogemusklubi kava:
- veebruar 2017 „Ärilahing“, Ettevõtlusküla Äritänav, SPARK majas, Narva mnt 3, Tartu
10:45 kogunemine
11:00 SPARK demokeskusega tutvumine
12:00 Lõuna
13:00 Ärilahing. Koolituse teemad: juhtimine, innovatsioon, aja planeerimine, müük
Ärilahing on mänguline koolitus, kus läbi mängu luuakse kogemus, mille põhjal ennast hinnata.
Lahing kestab 2 h. Kolmandal tunnil tegeleme lahingu analüüsimisega, mängu ja päriselu kogemuste võrdlemise ning üksteise lugude jagamisega.
- aprill 2017, „Tootearendus, kui eduka müügi alus“ , Kalev Kaarna, Puidutöötlemise ja mööblitootmise kompetentskeskus TSENTER, Pärna tee 1, Väimela
Tootearendus on protsess, mis algab ideede otsimisest ja lõpeb uue toote/teenuse turuletoomisega. Uus toode/teenus võib olla muudatuste tegemine olemasolevas tootes või täiesti uue toote väljaarendamine. Tsentris on saanud uue alguse mitmed tooteuuendused, tutvume praktiliselt läbi viidud arendustega ja räägime ka sellest millised on levinumad „lõksud“ ning kuidas neid vältida.
- mai 2017 „Virtuaalne turundaja“ , Rainer Paenurk,
Läbi praktiliste näidete räägime digiturunduse võimalustest ja trendidest. Miks mõni idee ja tegevus toimib paremini kui teine? Kas ja kuidas „isetoimivat“ mõõte ja kontrollida. Püstitame koos virtuaalmaailma eesmärgid ja jagame kätte tööriistad, tegevuste eluviimiseks.
- september, „Finantsanalüüs – info allikas ja lihtne lugemisvara“ , Siiri Einaste
Nelja tunni vältel keskendume põhiliselt kahele teemale: finantsaruanded ja toodete/teenuste hinnakujundus ning tasuvusanalüüs. Arutame läbi põhilised finantsaruanded (bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude aruanne), nende sisu ja omavahelised seosed. Lihtsad soovitused oma ettevõtte finantsaruannete analüüsiks. Vaatame üle kuidas aruandeid lugeda ning leida sealt enda jaoks vajalikku infot.
19.oktoober, Neuroturundus, Tanel Mehine TÜ Majandusteaduskond
Tuju ja emotsioonid mõjutavad tarbijate käitumist nii poes kui internetis. Aga millised on võimalused mõjutada kliendi tuju ja emotsioone? Tutvume uuringutega tarbijapsühholoogia ja neuroturunduse vallast, kuidas erinevad tegurid – helid, valgus, lõhn; kauba väljapanek, „kollased hinnasildid“, reklaamplakatid, pakkumiste kombineerimine; teised ostjad, personal, jmt. – tegelikult tarbijakäitumist mõjutavad ning kas ettevõtjana avaneb meile uus võimalus.
November Õppereis. Täpne aeg ja koht selgub klubiliste ühises arutelus.